Löddeköpinge

Vaknade imorse ganska taggad på att träna men när jag sen kände hur täppt jag var i näsan valde jag att strunta i det idag och istället slutade det med en sväng ut till Lödde tillsammans med familjen. Efter en lång bilresa med en massa dålig musik så var vi äntligen framme. Löddeköpinge är kanske inte är det roligaste stället att åka till när man tänker på vad man egentligen kan göra där men när man tänker billig shopping då har man kommit helt rätt. Hittade runt 6 plagg/saker som jag är jätte nöjd med som fick följa med mig hem. Lite fattigare i plånboken men också mycket gladare samt att några kalorier brände jag nog bort i alla fall på att gå runder i de olika butikerna eller vad tror ni?
Nu värker dock både mina fötter och knän så bäst att krypa till sängs och vila upp mig inför morgon dagen och hoppas på att allt känns bättre då. Ha det bra!
 
btw det kommer upp bilder imorgon på det nyinköpta!
 
 
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback