My last days

Igår spenderade jag kvällen hemma hos Emelie tillsammans med Matilda, Josse, Emma och Linnea. Vi satt ute och grillade lite samt åt och sen fortsatte vi kvällen med massa girltalk tills kvällen blivit natt och mamma kom och körde hem mig och Emma.Väl hemma sen deckade jag ganska fort och vaknade sedan upp idag rätt seg men ändå glad då jag hade bestämt med Jesper att åka till en stuga och sova där en natt men tyvärr så tog någon annan den innan oss så vi fick helt enkelt skjuta upp våra planer tills vidare.
Istället för att sitta i en stuga så har vi då idag istället varit ute och pw en lång runda på cirka 50 min och där efter hämtade vi en filt och bredde ut över en gräsmatta där vi satt och mös tills solen gick i moln, kvällen avslutade vi sedan framför en film med en massa mys.
 
Nu är jag hemma trött och seg som vanligt efter en lång dag så dags för sängen ! '
Godnatt <3
 
Nikon D3100
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback