Igår kväll

Hade inte direkt tid att uppdatera er igår så jag gör det idag istället.
Igår var min sista dag i skolan innan lovet, så jädrans härligt om jag får säga det själv. Väl hemma sen runt 1 käkade jag lite, tog en dusch och gjorde mig i ordning inför kvällen.
När kvällen var kommen drog jag in till knutan och mötte upp Emelie,Josse och Emma för att sedan dra upp till victor och tim. Där spenderade vi kvällen och chillkrökade lite och umgicks. 
 
Idag är jag ganska seg och tar det mest bara lugnt. Sitter och kollar på lite insperation till min träning som jag hoppas att kunna göra imorgon om mina knän kan vara lite med hjälpsamma. 
 
Ha de!
 
har ingen bild så får bli denna bild på mig och tjejerna i repris!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback