Tidig morgon

Vaknade imorse klockan 4 av värsta smärtan i magen sen låg jag vaken änna tills det var dags att gå upp kvart i 7. gjorde mig sen i ordning och begav mig iväg i värsta stressen så glömde nog hälften av alla sakerna jag skulle ha med mig hemma. Just nu sitter jag på matte lektion och har för en gångs skull faktiskt gjort några tal och är snart klar. Efter skolan runt 4 kommer mamma och hämtar upp mig då det är dags för oss att åka upp till väla. På väla ska jag se om jag kan hitta lite kläder till imorgon då jag ska ut med tjejerna till the tivoli.
 
Nu ska jag återgå till min lektion ha det bra<3
 
 


Hoppas du mår bättre nu :D

2013-03-14 // 18:13:56

Hoppas du mår bättre nu :D

2013-03-14 // 18:16:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback