Summering

Igår efter skolan blev det ingen mer uppdatering då jag fick lite ont om tid helt plötsligt. Jag drog hem och sedan kom brorsan på besök en liten stund och sedan blev det kvällsmat och en massa snack innan min morbror kom och drog med mig till ett box pass på gymmet. Kan nämna att kroppen värker lite idag men bra träning var det i alla fall. Vid halv åtta snåret var jag hemma igen och då blev det lite kvarg, proteinshake och ett granatäpple innan jag gick in och tog mig en dusch. Efter att håret torka drog jag en sväng till jeppe och sen hem igen.
 
Idag har min dag varit lite slöar än igår, jag drog till skolan vid tjugo i nio efter att ha väntat på bussen i tjugo minuter. Framme på skolan väntade mig en dag med foto. Blev en liten redovisning och sedan tittade vi på ett avsnitt av "alla är fotografer". Vid lektionens slut efter att ha klistrat upp några bilder begav jag mig hem igen och sedan drog jag till Jesper som jag har varit hos fram till nu. Dax för lite mys här hemma nu istället, ni får ha de bra!
 
 
Boxpass
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback