13-10-30

tredje dagen av höstlovet och har fortfarande inte fått gjort något vettigt, eller jo igår var jag en sväng och tränade men några läxor har inte blivit gjorde än så det väntar mig väl imorgon. Men ja vad har jag gjort idag då? Jo jag vaknade upp, slängde i mig två mackor med prickikorv och sedan gjorde jag mig i ordning. Vid 12.40 satt jag mig på bussen in till farmor tillsammans med min bror och kusin. Efter en massa pratande och en massa käk drog vi hem igen. När kvällen hade kommit blev det lite film tittande tillsammans med min bror som var injuden då han blev 21 idag och sedan blev det kyckling i ugnen. 
Nu sitter jag med halvstängda ögon och tänker på om det kanske är dags att dra till sängs. Tycker nog att det låter som en bra idé för imorgon väntar en ny fullspäckad dag så vi får höras då istället om jag hinner med, puss hej!
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback