En dag i kaos

Ja det kan man väl säga.. började imorse med idrottsprov som jag gått och stressat mig över hela denna veckan och efter det hade vi ett jävligt efterblivet klassråd eller vad jag ska kalla de som jag lätt kan säga att det har pajat min resterande dag osså. Efter en massa tjafs och skit så kände jag inte alls för att sätta mig och plugga inför matten imorgon för jag har bara varit så irriterad men fick väl släppa de lite och försöka göra så gott jag kunde med matten men kan inte säga att jag fick ut något av plugget så får hålla tummarna imorgon på att jag klarar mig igenom provet.
 
Nu ska jag gå till sängs och rensa tankarna inför imorgon <3, ha de bra 
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback