Min helg i ord

Denna helgen har jag inte uppdaterat er då det varit fokus på mycket annat. I fredags var jag på tjejkväll hemma hos Josses syrra Olivia och sen i lördags blev det lite pluggande och mys hemma hos jeppe. Idag skulle jag egentligen suttit och pluggat hela dagen men det var planerat att vi skulle till farmor så jag och familjen åkte till farmor för att äta lite middag tillsammans med henne och våra kusiner och där efter blev det en tur till väla för att hämta upp min brors mobil. Nu är klockan strax halv nio och jag sitter och pluggar inför idrottsprovet vi ska ha på fredag. Kommer bli mycket plugg denna veckan nu innan lovet så kommer få lägga bloggen lite åt sidan så länge men på lovet så ska jag se till att uppdateringen blir som den ska igen.
 
ha de
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback