En förkylning som smyger sig på

Eftersom jag slutade så tidigt som klockan 11.15 igår så hade jag tänkt åka och träna då det var ett perfekt tillfälle att hinna med det men har börjat känna mig krasslig dem senaste dagarna så det blev inte av och idag är heller inget undantag. Fick samma tanke imorse att jag kanske skulle träna då jag visste att det inte skulle bli en lång dag men än en gång så stoppar förkylningen mig som bara blivit värre så jag har bara legat hela eftermiddagen och snörvlat. Nu får jag bara hoppas på att det inte blir värre för ja vill verkligen komma igång med träningen igen.
 
Dags för mig att fortsätta nörda tv nu och sen blir det sängen, puss!
 
 
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback