Stockholm

Tjenare! Just nu sitter jag i vår soffa i vardagrummet med datorn i knäet och hade tänkt att strax fortsätta jobba med mitt historia arbete men eftersom det var ett tag sedan jag uppdatera er senast så tänkte jag göra ett kortis inlägg först.
Så vad har ja då gjort i helgen? Jo jag packade väskan i fredags och lämna skåningarna här i helsingborg och åkte upp till stockholm tillsammans med mina föräldrar, farmor och kusin. Efter cirka sju timmar spenderade i bilen var vi äntligen framme efter cirka tre pauser med mat och toalettbesök. Väl framme stod mina sysslingor och hälsa oss välkommna som vi då skulle bo hos och sedan var det bara att börja lasta ur bilen och bära in sakerna i huset.
Efter lite allmänt skit snack gick vi till sängs, jag och min kusin i ett rum och mina föräldrar i det andra.
 
När lördagen var kommen drog ja med mina föräldrar till ett köpcentrum för att shoppa ett puder och ett par svarta jeans, blev inte mycket mer än så då vi var tvunga att åka hem och göra oss redo inför 50 års kalaset som var hela anledningen till att vi faktiskt åkte upp till stockholm. Det blev en kort körstund bort till hotellet där vi skulle vara och sen blev vi serverade mat. Efter mycket serverad mat och lite äten så hade kvällen lidit mot sitt slut och jag skulle äntligen få komma tbx till huset igen så jag kunde få vila ut.
Efter cirka 6 timmars sömn blev det en liten frukost och sen var det dags att åka hem igen.
 
 
ute och vandrar lördag morgon
 
 
 
 
 Görans 50 års kalas



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback