get over it and come back stronger than ever

Vet att det inte blev något uppdatering igår men direkt efter att jag kommit hem från skolan åkte jag och mamma in till gymmet för att träna Kondition. Tyckte passet i sig gick ganska bra faktiskt och det blev sammanlagt en timmes träning. När jag kom hem dock så mådde jag inte lika bra längre och illamåendet började kicka igång. Fick i mig lite mat men det tog inte lång tid innan det kom upp igen. Så ja där har ni förklaringen till att jag inte bloggade igår. 
 
Idag mådde jag faktiskt bra igen så jag åkte in till skolan för 1 timmes foto imorse och sedan drog jag direkt till gymmet för att träna där efter. Blev bara en kort liten uppvärmning i form av cyckling och sedan körde jag igång träningen med fokus på triceps och bröst.
 
Dagens övningar:
 
armhävningar
Tricpes kickbacks
flyes cable cross
Hantelpress - vinklad bänk
triceps press 
Bröstpress
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback