Ingen tid över

Vet att jag inte uppdaterade er här igår men sanningen är den att det inte fanns tid för de. Jag var först i skolan fram tills runt 12 tiden och sedan stack jag hem för lite käk innan jag packade nästa väska och åkte in igen fast denna gången till gymmet. Blev ett pass med fokus på rygg och biceps om jag minns rätt på runt 1,5 timme innan jag tog bussen hem igen. Väl hemma blev det käk och göra mig i ordning innan jag och mamma åkte till sundspärlan för en föreläsning i sammabete med Team Rynkeby och vi fick då lyssna på två riktiga kämpar. Leif Axelsson som var med i "Mot alla odds" och Aron Andersson som bland annat har bestigit Kebnekaise i rullstol.
 
Idag var det skola igen som vanligt och sedan drog jag och mamma en sväng till gymmet, körde lite kondition och sedan gick vi igenom gymmet lite. Nu är jag hemma go och mätt i magen efter lite käk och trött i hjärnan efter en massa plugg. Nu väntar sängen, vi hörs!

 
 
 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback