Mina två senaste dagar

Godeftermiddag på er !
 
Igår blev det tyvärr ingen uppdatering här på bloggen då jag hade fullt upp med andra saker. Först var jag en sväng inom gymmet för att träna triceps,bröst och axlar innan jag hoppade på bussen igen och åkte vidare till farmor för att äta lite go lunch med kusinen. När klockan slagit tre var jag hemma igen och började med att göra mig i ordning innan jag blev upphämtad för att åka till Matilda och ha en tjejkväll. Det blev lite gott käk och sen bara en massa tjejsnack innan vi begav oss hem igen.
 
Idag var min inställning egentligen att åka och träna igen men då jag råkade somna om så jag bestämde mig istället för att göra mig lite frukost innan jag gick en långpromenad med Molly på över 6 km. Nu ligger jag under täcket och försöker få upp lite värme innan jag ska göra mig i ordning för att åka och fira mina tvilling kusiner.
 
Ha de bra!

Min senaste instagrambild från igår
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback