Onsdag

Idag startade jag dagen med en fotolektion som jag hade i cirka två timmar innan jag fick åka hem igen. Väl hemma fixade jag lite mat och sedan la jag mig framför tv:n en stund och råkade sedan även somna. Det blev endast några minuters sömn innan min mamma kom hem och drog ut mig för lite power walking. Rundan blev cirka en timme lång. Vi gick nästan runt hela rydebäck kändes de som och mina ben var helt slut när vi kom tillbaka. Sen blev det kvällsmat och fram tills nu har jag mest bara slappat och de ska jag fortsätta göra tills de är sängdags.
 


» Clara

Tack snälla fina du!
Gjorde ett inlägg för ett par veckor sedan där jag visar hur jag lockar mitt hår!

2014-01-08 // 23:02:57

Sjukt snygga skor! :D

2014-01-11 // 16:54:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback