Trött och seg

Godkväll på er, Idag har varit en lång dag som gjort att jag inte riktigt fått tid till bloggen. Har haft runt 5 lektioner idag så ni kanske förstår. Kameran ska jag osså börja använda mer men när jag väl är hemma om vardagarna så är det skit mörkt ute så inte lika kul då men ska väl försöka ta några nya bilder i helgen.
Men ja efter skolan så drog jag i alla fall hem och hjälpte till lite med kvällsmaten här hemma. Efter att ha käkat mötte jag Jeppe och gick en sväng till affären innan vi gick in till han. Väl behövligt att bara ligga i hans famn och mysa efter en vecka som denna, nu ska jag bara klara mig igenom morgon dagen osså och sen är det helg.
 
Imorgon väntar en tidig morgon med lektioner från klockan 8 till 12 så bäst jag går och lägger mig. poss
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback